Logowanie do serwisu |
![]() |
![]() |
![]() |
Logowanie do serwisu jest przeznaczone dla uczestników w programie "Zamki w Polsce". Po zalogowaniu użytkownicy będą samodzielnie wprowadzać dane dotyczące zrobionych i potwierdzonych łączności z zamkami, anonsować wyprawy, zgłaszać aktywność z natychmiastowym wpisaniem na listę aktywności, automatycznie generować wnioski na dyplomy (sprawdź i wyślij zgłoszenie), zgłaszanie stanu zrobionych i potwierdzonych zamków do współzawodnictwa. Na dzień dzisiejszy udostępniona jest funkcja odpisywania w serwisie zrobionych zamków do dyplomu szlacheckiego i rycerskiego. Anonsowanie aktywności, zgłaszanie aktywności realizowane jest w oparciu o mechanizmy starej strony udostępniane w serwisie ZamkiSP. Pozostałe funkcjonalności będą pojawiać się w serwisie sukcesywnie. Istotnym warunkiem do sprawnego działania serwisu jest użycie własnego znaku do logowania (nazwa użytkownika) oraz akceptacja regulaminu. Regulamin ten przewiduje podanie obowiązkowych danych: imię, nazwisko i QTH, z czego do wiadomości innych użytkowników udostępniane są: imię i QTH. Podanie tych danych dla stacji indywidualnych i nasłuchowych nie powinno to być problemem. W razie wątpliwości proszę o email do Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. |